Splošni prodajni pogoji podjetja: BeefUP, prodaja športne opreme in svetovanje, Damijan Kogovšek s.p., Vrzdenec 8, 1354 Horjul, matična številka: 8608482000, davčna številka: SI73908177, kontakt: info@beefup.si in 031 469 690.
Prosimo vas, da pred nakupom natančno preberete in upoštevate pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani beefup.si izražate svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da NE uporabljate zgoraj navedene spletne strani.
Splošni pogoji podjetja Beefup so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje podjetja Beefup, Damijan Kogovšek s.p., pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med podjetjem in kupcem.
INFORMACIJE NA SPLETNI STRANI BEEFUP.SI
Ponudnik se po svojih najboljših zmožnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo obdelovalec naročil kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
CENE
Vse cene vsebujejo DDV in so navedene v EUR.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila in s spodaj navedenimi pogoji.
SKLENITEV POGODBE
Kupoprodajna pogodba med podjetjem BeefUP, Damijan Kogovšek s.p. in kupcem je na spletni strani beefup.si sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi ponudbo poslano s strani podjetja Beefup. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca BeefUP, Damijan Kogovšek s.p. kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, ki so navedeni ob oddaji naročila. Poznejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
POTEK NAROČILA
Kupec izbere artikle, ki jih želi kupiti in jih doda v košarico. Na blagajni izpolni vse potrebne podatke in pošlje povpraševanje. Povpraševanje se postavi v čakalno vrsto. V čimkrajšem rokue, ponudnik povpraševanje pregleda in pripravi ponudbo. V primeru, da se cena v času obdelave naročila spremeni, se ponudnik zavezuje, da bo uporabniku poskusil ponuditi ceno, ki je bila v veljavi pred spremembo. Pogodba med ponudnikom in uporabnikom je sklenjena, ko kupec potrdi ponudbo, ki je bila poslana iz strani ponudnika.
NAKUP ZA PRAVNE OSEBE
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da ob odgovoru na pobudbo opomnite ponudbnika, da želite račun na podjetje in podatke o podjetju.
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo splošni pogoji spletne trgovine beefup.si, z razliko od predhodno omenjene možnosti odstopa od pogodbe.
Spletna trgovina beefup.si pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:
- z nakazilom na račun upravitelja beefup.si po ponudbi/predračunu
DOBAVNI ROKI
O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.
Zaradi različnih dobavljivosti izdelkov je naročilo lahko razdeljeno na več pošiljk. Lahko jih odpremimo delno ali vse hkrati. V primeru delne dobave, vam strošek dostave zaračunamo samo pri prvi dobavi. Če se naveličate čakanja, pa nam lahko to sporočite in manjkajoči artikel bomo odstranili iz naročila.
Za artikle, ki so označeni kot “rok dobave ni znan”, nimamo podatka o tem, kako hitro jih lahko dobavimo.
PRAVICA POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE
Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od pogodbe. Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na prvem kosu blaga (paketom) ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik.
KAKO ODSTOPIM OD POGODBE?
Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe, v tem primeru mora obvestiti podjetje BeefUP, Damijan Kogovšek S.P., po klasični pošti kot priporočeno pismo na naslov Vrzdenec 8, 1354 Horjul ali na e-naslov info@beefup.si in priložiti obrazec za odstop od pogodbe (obrazec). Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.
V kolikor kupec odstopa od pogodbe po prejemu blaga, mora prodajalcu blago vrniti v roku 30 dni po poslanem pisnem sporočilu odstopa od pogodbe na naslov: Vrzdenec 8, 1354 Horjul.
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Edini strošek, ki potrošnika bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega, ali gre za pošiljko/paket/tovor).
Vračilo blaga je mogoče, v kolikor gre za blago, ki ni bilo namensko izdelano za kupca in v kolikor od prodaje ni minilo več kot 30 dni. Prodajalec za vračilo blaga obračuna pavšalno dogovorjene manipulativne stroške z vračilom blaga nastale škode v višini 20% kupnine vrnjenega blaga, saj je blago treba vrniti dobavitelju.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primeren za vračilo, ki je hitro pokvarljiv ali kateremu je že potekel rok uporabe.
Prodajalec vrne kupnino na kupčev TRR najpozneje v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Pri odstopu od pogodbe, pri kateri je bila koriščena koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
ODSTOP OD POGODBE NI MOGOČ:
za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika ali prilagojeno njegovim osebnim potrebam in željam.
VRAČILO ARTIKLA ZA PRAVNE OSEBE
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo splošni pogoji spletne trgovine beefup.si, z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.
DOSTAVA
Blago dostavljajo Intereuropa in paketna služba GLS. Podjetje BeefUP, Damijan Kogovšek s.p. si pridržuje pravico do izbire druge dostavne službe, če bo s tem naročilo lahko izpolnila bolj učinkovito. V primeru večjih naročil pa se bo dostavljalec dogovoril z vami o času dostave. V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle.
V primeru, da vas ob času dostave ni doma, vas bo pošiljka čakala na najbližjem prevzemnem mestu oz. vas bodo kurirji poklicali in se dogovorili z vami, kdaj vam lahko pošiljko izročijo.
Predviden rok dostave je 2-14 delovnih dni. Dostava se izvede na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru dela prostih dni in v času kolektivnih dopustov kurirskih služb lahko pride do zamud pri pošiljanju. Čas dostave se lahko podaljša, natančnejše informacije o dostavnem roku vam lahko sporočimo naknadno. V nobenem primeru pa podjetje ni odgovorno za prekoračen rok dostave.
Podjetje BeefUP, Damijan Kogovšek s.p. ni v nobenem primeru odgovorno za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih nima na zalogi v lastnem skladišču.
NAČINI PLAČILA
-Plačilo po predračunu:
Bančni Račun: BeefUP, Damijan Kogovšek s.p.
IBAN: SI56 1914 6501 4415 225,
Naslov: Vrzdenec 8, 1354 Horjul, Slovenija,
BIC: SZKBSI2XXXX
–Plačilo s kreditnimi karticami
Podjetje BeefUP, Damijan Kogovšek s.p. blago pošlje po tem, ko od kupca prejme plačilo.
GARANCIJA
NOVI ARTIKLI:
Novi artikli imajo garancijo, ki je navedena na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira podjetje BeefUP, Damijan Kogovšek s.p., ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Garancije ni mogoče uveljavljati za potrošni material, popravilo okvar nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe, neupoštevanja navodil o uporabi izdelka in napak zaradi višje sile.
STVARNA NAPAKA
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
Stvarne napake so v praksi zelo redke. Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:
- vrnemo kupnino izdelka s stvarno napako
- izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom (če je le ta na zalogi)
- odpravimo napako
Izdelek nam dostavite v pregled ali pa se mi oglasimo pri vas. V primeru reklamacije za kupljen izdelek, kupec vrne izdelek na svoje stroške prodajalcu. Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka na vaš naslov pisno obvestimo, da je napaka sporna.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj (LINK).
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Za stvarne napake na novih izdelkih odgovarjamo 2 leti od izročitve izdelka.
VRNJENI ARTIKLI Z ODPRTO EMBALAŽO
Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili na BeefUP, Damijan Kogovšek s.p. vrnjeni in imajo manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske na ohišju, itd.) in gredo v nadaljnjo prodajo.
Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno navedena (tako v opisu artikla kot na računu).
Vrnjene artikle pregledamo. Zaradi pregleda za te artikle kljub vračilu in odprti embalaži ipd. zagotavljamo njihovo brezhibno delovanje. Zaradi tega je ustrezno določeno tudi novo obdobje garancije, ki je pisno navedeno ob vsakem artiklu.
V primeru nedelovanja vrnjenega artikla je stranka upravičena do garancijskega popravila in do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za ostale artikle.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Spetna trgovina beefup.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.
Spletna trgovina beefup.si za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo in državo prebivališča za arhiv komunikacije.
Spletna trgovina beefup.si navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
KOMUNIKACIJA
Beefup.si bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje in v skladu z določili ZEKom-1.
Oglasna elektronska sporočila spletne trgovine beefup.si bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo spletna trgovina beefup.si izrecno spoštovala.
VARSTVO OTROK
Oglasna sporočila morajo biti jasno razvidna (upoštevajoč starost) in morajo biti jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, mora biti primerna njihovi starosti in ne sme izkoriščati zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejeti naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi BeefUP, Damijan Kogovšek s.p., Vrzdenec 8, 1354 Horjul, ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Za reševanje sporov imate povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
PRITOŽBE IN SPORI
Obdelovalec naročil spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Obdelovalec naročil je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Kupec se lahko v primeru težav obrne na obdelovalca naročil telefonsko ali preko elektronske pošte. Postopek za oddajo pritožb je možen preko elektonske pošte info@beefup.si ali pisno na naslov podjetja. Obdelovalec naročil bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu potek nadalnje obravnave postopka. Obdelovalec naročil se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se obdelovalec naročil prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Želimo vam prijetno nakupovanje!